Huize Caafs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Huize Caafs

Alles over cavia's
 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Welkom bij Huize Caafs

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 24-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Barendrecht

Welkom bij Huize Caafs Empty
BerichtOnderwerp: Welkom bij Huize Caafs   Welkom bij Huize Caafs Icon_minitimeza okt 25, 2008 8:09 pm

Welkom bij Huize Caafs Animat12

Welkom bij het Huize Caafs forum. Leuk om oude leden nu ook hier te zien. Ik hoop dat vele zullen volgen. Msngroepen gaat helaas stoppen dus gaan we hier verder. Ik moet nog wel uitvinden hoe alles werkt maar daar voor hebben we nog even de tijd tot de groep sluit. Sorry voor het ongemak, ik had het zelf ook graag anders gezien. Maar ik hoop dat het net zo gezellig wordt als op de groep. Je kan ook een fotoalbum aan maken. En er is ook een chat. Heb je vragen stel ze gerust en ik hoop te kunnen helpen. Weet zelf ook niet alles hoor Embarassed .

Groetjes Marissa[img][/img]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://caaf.actieforum.com
jolanda




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 27-10-08

Welkom bij Huize Caafs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welkom bij Huize Caafs   Welkom bij Huize Caafs Icon_minitimema okt 27, 2008 8:26 pm

hai marissa

ben idd zelf ook eens rond aan het kijken hier,maar ik heb al gevonden hoe ik moet reageren
is toch al heel wat voor mij lol!

gr jolanda en snuffie
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 24-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Barendrecht

Welkom bij Huize Caafs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welkom bij Huize Caafs   Welkom bij Huize Caafs Icon_minitimedi okt 28, 2008 1:22 am

jolanda schreef:
hai marissa

ben idd zelf ook eens rond aan het kijken hier,maar ik heb al gevonden hoe ik moet reageren
is toch al heel wat voor mij lol!

gr jolanda en snuffie

Ja het is nog even wennen maar komt vast goed

Gr Marissa
Terug naar boven Ga naar beneden
https://caaf.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Welkom bij Huize Caafs Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welkom bij Huize Caafs   Welkom bij Huize Caafs Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welkom bij Huize Caafs
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» welkom nieuwe leden
» Welkom iedereen
» Welkom iedereen
» Welkom Kelly
» Welkom nieuweleden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Huize Caafs :: Welkom-
Ga naar: