Huize Caafs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Huize Caafs

Alles over cavia's
 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 de vijf heren willen niet meer samen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Primrose Hilldweller




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 25-10-08

de vijf heren willen niet meer samen Empty
BerichtOnderwerp: de vijf heren willen niet meer samen   de vijf heren willen niet meer samen Icon_minitimedi nov 04, 2008 12:05 pm

hallo iedereen.

Ik heb zoals misschien een aantal van jullie weten vijf cavia heren bij elkaar zitten in mijn cavia flat.
Deze flat heeft drie verdiepingen.
Nu heb ik het volgende probleem.
Mijn vijf heren vechten. voornamelijk de twee oudste deze heb ik dan ook ieder op een afdeling apart gezet.

de drie jongste gaan op dit moment nog wel goed met elkaar om, kunnen ze nou echt nooit meer alle vijf bij elkaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 24-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Barendrecht

de vijf heren willen niet meer samen Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vijf heren willen niet meer samen   de vijf heren willen niet meer samen Icon_minitimevr nov 07, 2008 12:53 pm

Primrose Hilldweller schreef:
hallo iedereen.

Ik heb zoals misschien een aantal van jullie weten vijf cavia heren bij elkaar zitten in mijn cavia flat.
Deze flat heeft drie verdiepingen.
Nu heb ik het volgende probleem.
Mijn vijf heren vechten. voornamelijk de twee oudste deze heb ik dan ook ieder op een afdeling apart gezet.

de drie jongste gaan op dit moment nog wel goed met elkaar om, kunnen ze nou echt nooit meer alle vijf bij elkaar?


Hoi Helma,

Je hoort dat vele beren niet bij elkaar kunnen. De oudste vechten om de rangorde en dit zal zo blijven. Of de andere dit gaan doen ligt aan hun karakter. Soms gaat het zeker goed met beren samen, maar je hoort ook vaak van niet. Ik hoop dat ze weer bij elkaar kunnen, maar eerlijk gezegd ben ik bang van niet. Sterkte

Groetjes Marissa
Terug naar boven Ga naar beneden
https://caaf.actieforum.com
moglitess1




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 30-12-08

de vijf heren willen niet meer samen Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vijf heren willen niet meer samen   de vijf heren willen niet meer samen Icon_minitimedi dec 30, 2008 3:22 pm

hallo.
ja had ik ook lijkt alles goed te gaan mogli en siba leeften ook bijna een jaar samen voor ze ruzie kregen.
ze zegen altijd jongen beertjes gaan goed samen maar er is echt geen garantie dat als ze ouder worden het nog goed gaat.


groetjes rianne
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de vijf heren willen niet meer samen Empty
BerichtOnderwerp: Re: de vijf heren willen niet meer samen   de vijf heren willen niet meer samen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de vijf heren willen niet meer samen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cavia met ander huisdier samen.
» Cavia beren vijf stuks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Huize Caafs :: Informatie van de cavia. Stel hier je vraag-
Ga naar: