Huize Caafs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Huize Caafs

Alles over cavia's
 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Hallo ik ben Cavia Carla

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Cavia Carla




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 11-01-09

Hallo ik ben Cavia Carla Empty
BerichtOnderwerp: Hallo ik ben Cavia Carla   Hallo ik ben Cavia Carla Icon_minitimezo jan 11, 2009 3:01 pm

Ben sinds 2004 helemaal gek van cavia's en heb een caviastal die Caviastal Kiki heet.
Kiki was mijn allereerste caafje, een rood met zwart borsteltje die bij ons op het werk in de bosjes liep.
Twee collega's vingen haar en daar zat ze helemaal bang in een grote doos.
Kiki is bij mij komen wonen en al snel had ik een vriendinnetje voor haar, Coco een rood/zwart/witte borstel. Zij is de "baas" geworden van (later) de grote meidengroep.
Kiki is tot vorig jaar onze grootste lieverd geweest, helaas is ze toen overleden......

Door de jaren heen kwamen er steeds meer caafjes, eerst allerlei kleuren en rassen, maar na tijdje ben ik me gaan richten op een aantal rassen: borstels, rex en us teddy's.
De laatste tijd ben ik aan het minderen met de rex en de borstels en heb ik daar nog een paar dieren van.
Heb nu heel veel us teddy's en ben bezig met het ontwikkelen van een aantal nieuwe kleuren.
Kleuren bij Caviastal Kiki zijn:
Borstels in gemengd schimmel, rood en brindle
Rex in driekleur, creme en zilveragouti
Us Teddy in: wit donkeroog, zwart, zwart magpie, chocomagpie, chocotan, black & tan, black otter, zilvervos.

Ik heb twee caviavriendinnen die in de buurt wonen en waar ik veel samen mee doe: dieren uitlenen aan elkaar, gezellig naar shows gaan of lekker koffieleuten en over onze favoriete diertjes kletsen!
Heb veel geleerd van anderen en door eigen ervaring op te doen en ik hoop dat ik (naast lekker praten over de caafjes) hier mensen kan helpen met advies.

Neem anders eens een kijkje op mijn website!!

Groetjes Cavia Carla
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/caviastalkiki/
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 24-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Barendrecht

Hallo ik ben Cavia Carla Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo ik ben Cavia Carla   Hallo ik ben Cavia Carla Icon_minitimedi jan 13, 2009 7:01 pm

Hoi Carla,

Leuk je hier ook te zien. Welkom op het forum ik hoop dat het hier net zo gezellig en druk wordt.

Gr Marissa
Terug naar boven Ga naar beneden
https://caaf.actieforum.com
 
Hallo ik ben Cavia Carla
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hallo.......
» De zieke cavia
» Het leed van de cavia
» De anatomie van de cavia
» Erfelijkheid van de cavia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Huize Caafs :: Voorstellen-
Ga naar: