Huize Caafs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Huize Caafs

Alles over cavia's
 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Bobby is dood

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Diana




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 47

Bobby is dood Empty
BerichtOnderwerp: Bobby is dood   Bobby is dood Icon_minitimema okt 27, 2008 10:14 pm

Weet niet waar ik het moet neerzetten......nieuwe forum.....denk plaats het maar hier....Vannacht is Bobby dood gegaan. Zomaar. Weet ook niet waarom. We vonden zijn maatje heel gestresst en toen zag ik hem liggen. Bobby is nog geen anderhalf geworden. Sad De kinderen zijn flink onder de indruk, maar dat Bobby nu een engeltje is maakt ze minder verdrietig. Ze denken dat hij teveel boterhammen gegeten heeft Smile en daardoor ziek geworden is. Ik weet niet wat ik met Beertje moet. Hij heeft al zoveel meegemaakt in zijn leventje, hij dacht echt zijn maatje gevonden te hebben. Nu ligt hij maar....hij maakt geen geluid. Gelukkig eet hij wel...Hoop dat het snel beter gaat.

Groetjes Diana
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 24-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Barendrecht

Bobby is dood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bobby is dood   Bobby is dood Icon_minitimema okt 27, 2008 11:41 pm

Diana schreef:
Weet niet waar ik het moet neerzetten......nieuwe forum.....denk plaats het maar hier....Vannacht is Bobby dood gegaan. Zomaar. Weet ook niet waarom. We vonden zijn maatje heel gestresst en toen zag ik hem liggen. Bobby is nog geen anderhalf geworden. Sad De kinderen zijn flink onder de indruk, maar dat Bobby nu een engeltje is maakt ze minder verdrietig. Ze denken dat hij teveel boterhammen gegeten heeft Smile en daardoor ziek geworden is. Ik weet niet wat ik met Beertje moet. Hij heeft al zoveel meegemaakt in zijn leventje, hij dacht echt zijn maatje gevonden te hebben. Nu ligt hij maar....hij maakt geen geluid. Gelukkig eet hij wel...Hoop dat het snel beter gaat.

Groetjes Diana

Heel veel sterkte met het verlies.

Groetjes Marissa
Terug naar boven Ga naar beneden
https://caaf.actieforum.com
jolanda




Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 27-10-08

Bobby is dood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bobby is dood   Bobby is dood Icon_minitimewo okt 29, 2008 3:45 pm

hai '

heel veel strekte met het verlies van Bobby

gr jolanda en een knuf van snuffie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bobby is dood Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bobby is dood   Bobby is dood Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bobby is dood
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De glans van Pijn , De glans van Dood

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Huize Caafs :: Algemeen-
Ga naar: