Huize Caafs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Huize Caafs

Alles over cavia's
 
IndexIndex  PortalPortal  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 mijn caafjes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kelly




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 29-01-09
Leeftijd : 65

mijn caafjes Empty
BerichtOnderwerp: mijn caafjes   mijn caafjes Icon_minitimema feb 09, 2009 12:14 pm

hallo ik ben kelly en heb op het moment 4 caafjes Smile .het zijn vier zeugjes en ze heten lotje,loesje,fleurtje noortje.
ik had ook een beertje maar dat is helaas 31-1-09 naar de regenboogbrug gegaan,hij was pas 1 jaar Crying or Very sad ,hij was heel erg ziek,hij heete kareltje en was heel lief en dik Laughing .vorig jaar mei is ook een beertje de brug overgegaan hij was 3 jaar .dus ikheb niet zoveel geluk met de beertjes,dawas Joep en die was super lief en mooi.ze ware beiden gecastreerd,en na elkaar gekomen.nu heb ik weer een nieuwe uitgekozen hij heet Stan Razz en word woensdag geholpen en dan kan hij over een tijdje bij mijn mooie dames die nu erg rustig zijn zonder ventje Embarassed de meeste caafje die ik heb komen uit de opvang ook stan .
ik hoop veel plezier van hem te hebben,hij word in april 1 jaar en is een sheltie,noortje is een borstel,loesje en lotje en peruuf en fleurtje kruising bortel peruuf lol!
als er veranderingen zijn laat ik het wel weten,ik verheug mij er al op als stan komt
groetjes kelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 79
Registratiedatum : 24-10-08
Leeftijd : 58
Woonplaats : Barendrecht

mijn caafjes Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn caafjes   mijn caafjes Icon_minitimezo feb 15, 2009 12:53 am

Ik hoop dat je van Stan langer mag genieten. Ik kan me voorstellen dat je erop verheugd dat hij bij je komt wonen. Ik vindt beertjes altijd zo lief. Mijn overleden beertje was een borsteltje en een echte knuffel beer. Mijn beertje die ik nu heb ook. In sommige gedrag lijken ze zo op elkaar. Vooral onder het koppie aaien. Bob zit altijd met zijn kop omhoog als ik kom en Dopey deed dat ook. Zo lief. Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Leuk straks tussen de dames kan hij genieten van de dames. Leuk van je te horen en nogmaals welkom.

Gr Marissa Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://caaf.actieforum.com
 
mijn caafjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar haal ik mijn cavia vandaan?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Huize Caafs :: Voorstellen-
Ga naar: